HTML

app lefika

Mert ez is szar. Lehet hogy kevésbé, de akkor is büdös.

Címkék

airport express (1) airtunes (1) apple (3) cartoon (4) desktop (2) esata (1) flash (1) imac (1) ipad (4) iphone (4) ipod (2) itunes (4) mac (1) macbook air (1) macbook pro (1) mod (1) no comment (1) opera (1) restart (1) safari (1) snow leoprad (4) usb (2) wifi (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • nyelv-ész: Nyihaha! Hát ez nagyon gáz! Méghogy az rm az "ready Machine"! Ezek a marketingesek teljesen hülyék... (2016.09.10. 07:56) Az apró finomságokat szeretjük az OS X-ben...
  • Fika Matyi: @Kandras: Ennyit tudok. Nem ezzel foglalkozom egyész nap. A sok pöcsög meg szórakoztat. (2010.11.06. 20:39) A nap hülyéje
  • LiberAll: @tsimora: mini usb-t a sarki tuskóban is kapsz, ha meg számtech bolt van a sarkon akkor biztos, ho... (2010.10.13. 14:38) Kínzó kérdés
  • Ana.Ge: www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/08/owc-esata-20100802-600.jpg Tetszik a blog, legyen ... (2010.08.04. 17:49) Az eSATA csatlakozó és az iMac
  • Teddy Beer: Nem értem, de így is vicces ez az arc. (2010.07.29. 22:28) Just for fun

Linkblog

2010.03.24. 21:12 Fika Matyi

iPod újraindítás

Címkék: ipod airport express

Mert kell.

Sokat hallgatok zenét. Múltkor feltűnt hogy hiába volt a gépre kötve (ez is milyen már 2010-ben?), nem töltötte fel teljesen, hanem maradt a félig tele jelzésnél. Aznap hazaérve megint a gépre kötöttem, majd este láttam hogy nem változott semmi a kijelzőn. Nem adtam fel.

Van egy Airport Express-em. (Jut eszembe, most már lesz róla külön bejegyzés. Van mit mesélnem.) Azon van egy USB csatlakozó. (Ami nem kezeli a külső HDD-t csak a nyomtatókat. Rohadj meg Steve.) Ez működik iPod hálózati töltőként is. Gondoltam majd az feltölti. Induláskor lekaptam a zsinórról és go. Látom ám, hogy még mindig csak félig van feltöltve. Első állomásomon nézem, hogy minden rendben. Félig tele. Onnan tovább indulva már kevesebbett mutatott. Második állomásomon próbáltam rögtön sleepbe rakni (pause gomb lenyomva tartásával lehet), de nem akaródzott neki. Mire ott végeztem, már csak egy darab elektronikai hulladék volt a kezemben.

Hazaérve rögtön rákötöttem a gépre és már a javításra költendő pénzösszeget saccolgattam, amikor feléledt és elkezdte tölteni magát. Reggel 100%-on volt és működött a sleep funkció is. Azóta megtudtam, hogy a középső gomb és a menu gomb együttes lenyomásával újraindítom. Mivel teljesen lemerült, ez most automatikusan megtörtént. (Vagy nem? De, mert kipróbáltam és tényleg újraindította.)

Kurvára jól jött volna egy kék halál vagy valami. De nem. Kuss volt. Szó szerint.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://applefika.blog.hu/api/trackback/id/tr141866248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása